»Upam, da Kiblix s spletnimi dogodki kot tudi druge kulturne in umetniške ter znanstvene institucije po državi prispevamo k temu, da splet znova ovsebinimo s kulturo, umetnostjo, znanostjo in izobraževanjem.«
»Organizacija združenih narodov za izobraževanje, znanost, kulturo prizadeva za sodelovanje na globalnem nivoju. Organizacija se zelo osredotoča tudi na tehnološki razvoj v okviru šol, in UNESCO si prizadeva, da se pri uporabi umetne inteligence v šolah, pri pouku, zelo pazi na človeški faktor, na upoštevanje človekovih pravic in etike.«
»Ustvarjata podobe, ki prikujejo pogled, ga zavežejo, včasih tudi s subverzijo pornografske imažerije - k razmisleku in opredelitvi; da se v tem svetu, kjer nas bombardirajo s podobami, kakšna le izlušči od drugih in nas izzove.«
»Strokovnjaki s področja psihologije danes še niso enotni o obstoju in definiciji pojava zasvojenosti s spletom, tako nekateri govorijo o t. i. kompulzivni uporabi spleta, drugi zasvojenosti s spletom, tretji o problematični uporabi spleta.«
»Pritiski na vlade so veliki, tako da ne moremo pričakovati, da bodo v nedogled financirale izobraževanje. Pripraviti se moramo na prihodnost in izobraževalne institucije so brez dvoma najboljša naložba. So prihodnost naših držav, gospodarstev in sveta!«
»Na eni strani se namreč soočamo z neizprosno ambicijo industrije po razvoju prepričljivih tehnologij, ki oblikujejo virtualno tako, da to v celoti prevzema, nadzira in podreja fizično, medtem ko na drugi strani nenehno blažimo nekompatibilnost tehnologije z našo materialno realnostjo.«
»Starši morajo na razumen način razdeliti čas, ki ga imajo otroci za učenje, počitek, igro in fizične dejavnosti, da otrok ne bi preobremenili in da bi se izognili odvisnosti od spleta.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju